سبد خرید من

Search
Close this search box.

تشریفات و پذیرایی بک استیج

پذیرایی بک استیج کنسرت یکی از دغدغه‌های هر کارگردان و هنرمندی است،ما این دغدغه را درک میکنیم و راهکار هایی حرفه ای و قطعی برای شما داریم.گروه تشریفات پرشیا دارای رزومه قابل استناد و حرفه ای در زمینه برگزاری تشریفات بک استیج میباشد.ما کیفیت را فدای قیمت نمیکنیم و عقیده داریم کار حرفه ای از مهم ترین بخش های هویت کسب و کار ماست.

“ما خدمات خود را ضمانت میکنیم چون یقین داریم بی رقیب هستیم.”

 

ویژگی خدمات تشریفات بک استیج گروه پرشیا

مواد غذایی تشریفات پرشیا

موارد غذایی مرغوب

استفاده از مواد پذیرایی درجه عالی

3

چیدمان استاندارد

چیدمان و ساختار پذیرایی در سطح بین المللی

2

تنوع پذیرایی

دارای پکیج های پذیرایی متنوع

خدمات گروه پرشیا در بک استیج کنسرت

صفر تا صد نیروی انسانی پذیرایی

در برگزاری یک مراسم خوب،سرعت عمل و نظم و اخلاق از مهم ترین المان های اجرایی و تشریفاتی است.در خدمات تشریفات بک استیج گروه پرشیا،صفر تا صد نیروی انسانی پذیرایی و خدماتی (خانم،آقا) تامین میشود و تمامی نیرو ها آموزش دیده هستند و دارای کنترل کیفی هستند.

تنوع بالای مواد غذایی (چندین نوع خورشت و غذای پلویی و غیرپلویی) و از طرف دیگر تنوع بالای بار سرد و گرم،همچنین پذیرایی با میوه های فصل از ویژگی های مهم و بدون رقیب گروه تشریفات پرشیا است.همچنین پذیرایی

چیدمان و کامل بودن المان های پذیرایی محیطی برای صاحب مراسم و اجرا،بسیار حائز اهمیت است.از این رو گروه پرشیا تمام چیدمان های المان ها اعم از میز و دکور و قرار گیری ابزار پذیرایی را با استاندارد های هم تراز جهانی انجام میدهد.

ضمانت خدمات

تضمین کیفیت تمامی فرآیند تشریفات

حمل و نقل ایمن

ابزار و مواد غذایی پذیرایی شما کاملا ایمن و بهداشتی حمل میشوند

مشاوره 24/7

در تمامی ساعات برنامه تشریفاتی خود را فیکس کنید

تیم متخصص

تیم آموزش دیده خانم و آقا

چیدمان پذیرایی بک استیج گروه پرشیا میز پذیرایی تشریفات پرشیا

"در اصل بک استیج کنسرت ها فضایی دوستانه و استراحت موقت است که تیم هنری در آن حضور پیدا میکند و توسط گروه تشریفات مورد پذیرایی قرار گرفته و تجدید قوا و صدا می کنند و سپس با انرژی فراوان وارد صحنه نمایش و استیج پا می‌گذارند."

برخی از هنرمندانی که با ما همکاری کرده اند:

آبمیوه کافه تشریفات گروه پرشیا

 

چگونگی برگزاری بک استیج 🙂

اجرای کنسرتهای ایران معمولا بنا به درخواست تهیه کنندگان خواننده، توسط تعدادی از سازمانها مورد تایید قرار گرفته و با مجوزات اجرایی از آن سازمان‌ها، سالن‌هایی را اجاره و مجری کنسرت خوانندگان خواهند شد و برای اجرای بک استیج نیاز به تشریفات و پذیرایی از میهمانان ویژه خود هستند. تشریفات هلدینگ پرشیا به کلیه تهیه کنندگان و مجریان کنسرت موسیقی مژده می دهد که صفر تا صد مراسم از دیزاین بک استیج، سرو غذا و دسرهای لذید، آبمیوه های طبیعی، میهماندارهای خانم و آقای مجرب را بدون هیچ نگرانی با حداقل قیمت و مطابق بودجه شما، برایتان اجرا و شب به یادماندنی برای میهمانان ایجاد می کند.

اگر میخواهید به صورت عمل پاسخ این سوال را دریافت کنید کافیه اینستاگرام تشریفات گروه پرشیا را دنبال کنید:

اینستاگرام تشریفات پرشیا instagram.com.com/tashrifat.persia.vip

سوالی دارید؟ در خدمت هستیم

agency7 sep1
تضمین خدمات تشریفات بک استیج گروه پرشیا چیست؟

تضمین خدمات ما رزومه قابل استعلام ماست.اما برای رعایت اصول اخلاقی قرارداد کاملا شرکتی با شما تنظیم میگردد.

مشاهده برخی از نمونه اجراها:کلیک کنید.

خدمات ما به گونه ای قیمت گذاری شده است که بر اساس شرایط و بودجه شماست اما اگر نیازمند پرداخت چند بخشی هستید ما به شما کمک خواهیم کرد.

مطمئن باشید امکان ندارد شما از خدمات گروه پرشیا ناراضی باشید!اما اگر به هر دلیلی از خدمات ما ناراضی باشید نگران نباشید ما کنار شما هستیم.

هنوز تردید دارید؟

نگران نباشید ما آماده شنیدن صدای شما هستیم 🙂

خط ویژه

021-28422001

داخلی 2